čtvrtek 28. února 2013

Začátek mého blogu...:)

Ahoj všichni,

Můj blog je o módě,kosmetice,vlasech i lacích na nehty.
Nemůžu Vás nutit chodit pravidelně na můj blog a to ani nechci,chci mít milé čtenáře,kteří se na můj blog rádi občas podívají..:)Na blog budu ze začátku přispívat 2-3krát týdně.Na mém blogu se budete dozvídat různé novinky od různých značek.Pravidelně každý měsíc u mě totiž budou dva články.A to Nákupy a Novinky a Objevy a Přešlapy...Doufám že se na mém blogu budeme dále vídat.



Dnes si dáme článek,o mém dnešním nákupu v Rossmannu...Ano,jsou to stíny z limitky od Essence-Snow Jam.







První je v odstínu 01 lilac is my style..Je v krásném lila odstínu.S těmito stíny nemám sebemenší problém.Na nějakém blogu jsem četla že s nimi byl někdo velmi nespokojený.Mě stíny naprosto vyhovují...Naštěstí sem ho chytla ve výprodeji za 30 korun.








Druhý je v odstínu 02 top of the ice-stream..Je v krásném světle modrém odstínu.S těmito stíny nemám sebemenší problém.Na nějakém blogu jsem četla že s nimi byl někdo velmi nespokojený.Mě stíny naprosto vyhovují...Naštěstí sem ho chytla ve výprodeji za 30 korun.









Doufám že se vám můj první článek líbil a že sem ještě někdy zavítáte.Moc by mě to potěšilo..Jestli máte s podobnými stíny zkušenosti nebo je snad máte doma určitě mi napište dolů do komentářů jakou s nimi máte zkušenost.


                                                                                                         Tak ahoj příště! :)

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Taky se mi líbí, ale díky škole jsem se nemohla do Rossmannu ani do DM dostat, abych si je koupila :( Jestli to stihnu teď na začátku března a budou ve slevě tak si je určitě koupím - tedy pokud ještě budou :D Asi tvůj blog zařadím mezi nejnavštěvovanější - líbí se mi :)
http://diamond-katty.blogspot.cz/

Unknown řekl(a)...

Já jsem s nimi naprosto spokojená..Budu držet palce aby je tam ještě měli..:)Já si chci koupit ještě obě duo tužky na oči,jedna stojí 30 korun tak jestli je budou mít,hned si je koupím.Jsem moc ráda že se ti můj blog líbí,tvůj blog je také pěkný :)Opravdu si cením toho že se ti líbí..:)