středa 3. dubna 2013

Essence Hugs and kisses-tvářenka..

Ahoj všichni,
dnes tu mám recenzi na tvářenku od Essence z limitky Hugs and kisses..Mohli jste jí vidět v Nákupech a novinkách za březen 2013.Tak se jí jdeme podívat na zoubek..



Design tvářenky se mi strašně líbil,právě proto jsem si jí koupila..Přišla mi taková roztomilá..:D
Jinak bych si asi nekoupila tvářenku,která obsahuje fialovou a zelenou barvu..Ale nemusíte mít strach ty barvy nejsou skoro vůbec pigmentované,takže ve finále máte tmavě třpytivě růžovou..Problém je že ty písmenka mají barvu jen navrchu,takže se za chvíli ta horní vrstva opotřebuje a zůstane nám už spíše jen rozjasňovač...V limitce je pouze jeden odstín a to 01 Dating Prince Charming..Tvářenka stojí 65Kč a je skvělá.Proto ji za sebe můžu stoprocentně doporučit.













Máte tvářenku nebo něco z této limitky doma?Jak jste s těmi produkty spokojení?Určitě mi vše napište dolů do komentářů..

                                                                                                          Tak ahoj příště!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, na mém blogu právě probíhá giveaway.. Byla bych moc ráda kdyby jsi se zapojila. :)
Více na: http://beautyandcosmeticcz.blogspot.cz/2013/04/dalsi-giveaway-je-na-obzoru.html