čtvrtek 11. dubna 2013

Rimmel London-Řasenka+odličovač..

Ahoj všichni,¨
dnes vám chci ukázat DUO které jsem si nedávno koupila v Rossmannu.Mohli jste ho už vidět v Nákupech a novinkách za březen.Ano,je to řasenka Scandal eyes a odličovač očí od Rimmelu..Můžu vám říct
,že v některých prodejnách je toto DUO pořád ještě dostupné..Ale teď již k těm produktům..


Začnu řasenkou..Kdybych měla hodnotit obal..Děs a hrůza!Neonově oranžový obal se zlatými třpytkami?!
Když nakupuji já,obal ovlivňuje jestli si ten produkt koupím.Kdyby u toho nebyl odličovač,toto DUO bych si opravdu nekoupila.Ale ten obal na mě prostě křičel na celou prodejnu:Vyzkoušej mě!A než jsem se stihla vzpamatovat,už sem si to kráčela domů,s tímto DUEM v tašce..

Ale teď již opravdu k řasence..:D Za obal u mě má řasenka mínus.Když se přesunu dále,řasenka mi přijde docela tekutá.Prostě si nemůžu pomoct nevím jestlu je tekutá nebo ne,prostě s ní není něco v pořádku.Protože ostatní,které používám mají úplně jinom hustotu,která mi narozdíl od této mnohem více vyhovuje.No přesunu se ještě dále a něco vám povím ke kartáčku.Držátko je na mě příliš krátké,kvůli velkému zavírání řasenky.Kartáček je kratší a mohutný.Já osobně mám velké a macaté kartáčky celkem ráda,ale celkově mi tato řasenka,podle mne nedělá moc pěkné řasy.Je to je můj názor,posuďte za chvíli samy podle fotografie.A pokaždé když vytáhnu kartáček z řasenky,tak nakonci je spousty tekuté řasenky,což mě hrozně štve.Celkově za sebe řasenku nemůžu doporučit,ale řasenka je prostě individuální věc.













A teď se přesunu k odličovači,kde už budu recenze kladnější.Není to žádný dvoufázový odličovač,je to odličovač typu oil free.Na obalu píší,že odstraní i voděodolnou řasenku.Tento odličovač odstraní jakýkoliv oční make-up.Mám doporučení,neodličujte s ním celý obličej,pleť je potom napnutá.Odličovače je 125ml,což je jen o 25ml méně než mého oblíbeného dvoufázového odličovače od Ryoru.Odličovač se má spotřebovat do jednoho roku,což je pro mne jednoduchý úkol.Co mě překvapilo,že byl vyroben v Monacu a ne v Englandu.Už nevím co k tomuto odličovači mám napsat.Koupě rozhodně nelituji a za 149Kč bych si ho koupila možná i samostatně.Tento odličovač mohu stoprocentně doporučit,jestli ho někde potkáte určitě si ho kupte a vyzkoušejte.











Máte něco z toho doma?Nebo jestli to potkáte plánujete si to koupit?Já jsem z nákupu spokojená na 50%.

                                                                                                    Tak ahoj příště!


Žádné komentáře: