čtvrtek 14. března 2013

Essence-Oz the great and powerful

Ahoj všichni,
dnes tu mám limitku která možná dorazí do našich drogérií.Tak se kochejte..




Oční stíny..odstíny možná pro někoho využitelné,ale pro mě určitě ne..proto si je nekoupím..




Tužky na oči..jak říkám,zase pro mě nevyužitelné odstíny,proto si je nekoupím...





Balzámy na rty měnící barvu..zajímavé že mění barvu..nejspíš jeden vyzkouším...



Náhrdelník..pro mě nevyužitelné a přijde mi to kýčovité...



Krémová tvářenka...pro mě nádherný odstín..určitě si tu tvářenku koupím...



Rozjasňovač..určitě si ho koupím..protože rozjasňovačů není aspoň u mě nikdy dost...



Praskací top coaty..hezké barvy..ale já už se z lakové mánie naštěstí vyléčila..bouhžel jsem se přesunula do kosmetické mánie




Líbí se vám něco z této limitky?Určitě mi vše napište dolů do komentářů...

                                                                                 
                                                                                                                Tak ahoj příště!


Žádné komentáře: