pondělí 11. března 2013

Essence-Sun kissed

Ahoj všichni,
dnes tu mám limitku která možná dorazí do našich drogérií.Tak se kochejte..



Stíny..jsou stejné jako v limitce Fruity nebo Snow jam,mě vyhovují a jestli limitka dorazí do Rossmanna určitě si je koupím...



Voděodolné tužky na oči..s tužkami od Essence nemám zkušenosti,nekoupím si je protože mi nevyhovují odstíny..


Rtěnky...vypadají dobře,ideální barvy na léto a určitě si nejméně jednu koupím...




Tvářenka....asi jinak opravdu nevím co to je,možná tekutý bronzer.Opravdu netuším,ale stoprocentně minimálně jeden odstín vyzkouším...



Rozjasňovač...který si určitě koupím,protože vypadá nádherně.Na léto bude skvělý a co si budeme povídat,rozjasňovačů není nikdy dost...:D



Laky na nehty..nezaujal mě ani jeden odstín a naštěstí už jsem vyléčená z lakové mánie...



Třpytivý sprej na tělo...třpytky to je něco pro mě,třpytky já můžu ve všech podobách,ať je to krém,sprej pudr...stoprocentně si ho koupím...



Samoopalovací ubrousky..ty plánuji vyzkoušet,já jsem sice člověk,který je za dva až tři dny u bazénu perfektně opálený,ale co..



Líbí se vám něco z limitky?Určitě mi napište dolů do komentářů co se vám líbí nebo co si chcete koupit...


                                                                                                      Tak ahoj příště!


Žádné komentáře: